czwartek, 10 maja 2012

Strajk polskich celników

Dzięki Zdzichowi dowiedziałem się, że 10 odbędzie się akcja ostrzegawcza a 11 od 7.00 do odwołania - strajk Służby Celnej. Zainteresowanych odsyłam do źródła: >>link<<

Nieoficjalnie dowiedziałem się, że powodem protestu są przywileje emerytalne - celnicy czują się poszkodowani i oszukani. W czasie strajku tymczasowo ich zadania mogą przejąć funkcjonariusze Straży Granicznej.

To nieuczciwe, że kolejne rządy (w tym Tuskowica) złożyły Celnikom obietnice, z których się nie wywiązały ale jest lekarstwo na tę krzywdę. Znalazł je BCC

Zatankowałem ostatnio na Okeanii. Wydaje mi się, że 95 jest tak samo dobra jak na Lukoilu. Obsługa miła - dziewczyny dopiero się uczą i każdy paragon wystawiały we dwójkę ale szybko i bezbłędnie. Na stacji funkcjonuje też sklep.


4 komentarze:

  1. Witam jak jest z podatkiem Vat na paliwie z Rosji ile jest Vatu jak się bierze na fakturę .
    Interesuje mnie ile procent .
    Proszę o odpowiedź .

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto dodać że właściciel stacji Okeania pomyślał o ""turystach" i przy każdym dystrybutorze są po dwa kołeczki przypięte do ziemi :) Niezbyt wysokie no ale zawsze to coś :) Rzeczywiście, 95 jest dobrej jakości podobnie jak i ropa - sprawdzone osobiście .

    OdpowiedzUsuń
  3. skandal bo wczoraj w nocy ruscy celnicy chcieli 100 rubli!

    OdpowiedzUsuń